Korona kríza tu nebude večne a postupne nadíde čas návratu do kancelárií, medzi ľudí. Na druhej strane, práve kríza mnohým zamestnávateľom otvorila oči v tom, ako sa dá ušetriť na nákladoch. Netreba platiť za zbytočne veľké kancelárske priestory a oplatí sa umožniť zamestnancom aj istú formu flexibility, čo sa týka miesta výkonu práce.
Coworking Bratislava a jeho možnosti
Čo tak to tentokrát urobiť inak? Ísť viac s dobou a ponúknuť zamestnancom množstvo možností? Stavte na coworking.
Predstavte si lokalitu v srdci novo vznikajúcej business štvrte v rámci Bratislavy s priamym napojením budovy na nový medzinárodný autobusový terminál a nákupné centrum. Miesto, kde môžete stretnúť ľudí, ktorí boostnu váš biznis, nadviazať potrebné kontakty, zúčastniť sa obohacujúcich workshopov…
To je HubHub – výnimočný coworking v Bratislave, ktorý nedávno otvoril svoje nové priestory v Nivy Tower, je moderným riešením pre menších i väčších zamestnávateľov.
Vlastná kancelária alebo len stôl?
Coworking HubHub má možnosti pre každého:
• vlastná kancelária v súkromí pre jedného až päťdesiat a viac zamestnancov,
• vlastná súkromná kancelária s flexibilným rotačným systémom pre všetkých členov tímu (ideálne riešenie na aktuálne potreby hybridného spôsobu práce),
• fix desk – niečo pre pracantov, ktorí hľadajú stále bezpečné miestečko pre svoj biznis,
• flexi desk – niečo pre tých, ktorí neradi ostávajú vždy len na jednom mieste,
• one day – ak ste tu len na skok a zišlo by sa vám kancelárske útočisko,
• virtual – pokiaľ nehľadáte miesto na prácu, ale skôr bažíte po prístupe do komunity a vstupoch na eventy.
Komerčný článok